2016. április 11., hétfő

Információk és új blog

Sziasztok!
Az első és legfontosabb dolog, ami le szeretnék írni, hogy sajnálom. Nem gondoltam, hogy ennyire nem lesz ihletem ahhoz, hogy befejezzem az Emlékek a jelenben c. novellasorozatomat. Pedig nagyon szeretném végre hozni a folytatást, de előreláthatóan nem tudom megmondani mikor kerül fel. Azt viszont megígérhetem, hogy hamarosan hozok egy novellát, ami egy igaz történetet fog feldolgozni, amit én nem éltem át, de szemtanúja lehettem neki és számomra nagyon megható volt. Szóval a lényeg, hogy hamarosan hozok egy újabb novellát. 
A másik fontos dolog, hogy nyitottam egy történetes blogot, amire felkerült az első rész. Két szemszögből fogom írni, a főszerepben pedig Karim Benzema és Daria Davon lesz. Mivel Benzema kapta az egyik főszerepet, ezért magától értetődik, hogy focista fanfiction lesz. Remélem egy páran benéztek majd és elmondjátok a véleményeteket. Itt tudjátok megnyitni: LINK
Hát mára ennyi lettem volna.
Bells Booth

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése