2016. február 9., kedd

#1 Díj

Sziasztok!
El sem hittem, mikor a chaten elolvastam, hogy Gabby C. Oaks gondolt rám és küldött nekem egy díjat. Elmondhatatlanul hálás vagyok érte neked!


Szabályok: 
  •  Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Tedd ki a bejegyzésbe a díj képét!
  • Írj öt dolgot arról az emberről, akinek adod a díjat! Honnan ismered, miért szeretnéd neki adni, miben segített, akármi, de érezze a hálát! 
  • Reagálj az öt pontra, ami neked szól. (Tehát az előző blogon lévő hármas pontra!) A szabályokat tedd bele a bejegyzésbe, úgy ahogy van, a tennivalókkal együtt. 
  • Küldd tovább egy embernek! Ha nem tudod, vagy nincs időd, írj emailt a díj létrehozójának! (stthetruthveryugly@gmail.com) 

A személy, akinek küldeném:

Azért pont őt választottam, mert:
- ... volt szerencsém jó néhány kritikáját elolvasni, amiben hosszan és kimerítően mondta el a véleményét a jó néhány blogról. Ma már sajnos nem vállal kritikát, csak egy pár soros véleményt.
- ... bármikor fordulhatok hozzá, ha tanácsra van szükségem, mindig meghallgat és mindig a legjobb tudása szerint mond véleményt az adott témáról, ami általában helyesnek is szokott bizonyulni. 
- ... nagyon kedves és nyitott lány, bármikor tudok vele egy jót beszélgetni, nagyon jól megértjük egymást. 
- ...  több befejezett bloggal is büszkélkedhet, amit nagyon sokan elolvastak, nem véletlenül, hiszen nagyon tehetséges bloggerina és én teljes mértékben úgy gondolom, hogy az elit bloggerinák közé tartozik. 
- ... a most megnyílt blogja sok érdekességet fog tartalmazni, ezt garantálhatom. Mindenkinek ajánlom, hogy nézzetek be hozzá! 

Pár szó a rólam írottakról:
  • El sem tudom mondani, hogy mennyire örülök, hogy így gondolod. Nagyon kevés visszajelzést kapok a kritikáimmal kapcsolatban, ezért nagyon köszönöm neked. Én is szerencsés vagyok, hogy veled dolgozhatok egy blogon.
  • Tudod mennyire válogatós vagyok a blog terén, de a te blogjaid nagyon szeretem és természetesen szívesen segítelek a véleményemmel. 
  • Köszönöm, hogy így gondolod, de én is teljesen így gondolom veled kapcsolatban!
  • Örülök, hogy bízol bennem és, hogy sok mindent megosztasz velem. Én is hamar a bizalmamba fogadtalak. 
  • Köszönöm a legújabb blogomba vetett bizalmadat. Remélem nem okozok majd csalódást! 
 

1 megjegyzés:

  1. Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat, és ügyi legyél nekem holnap! <3

    VálaszTörlés